reklama

Kto klamal o škôlkach, pán Fico?

Keď som si pozrela predmetnú výzvu za 79 miliónov na zvyšovanie kapacít škôlok, ktorou ste ohurovali pred voľbami, zistila som zaujímavú vec. Veď vy ste tú výzvu vyhlásili a vzápätí, po voľbách v júni,  zrušili.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Vážený pán Fico,

minulý týždeň som v blogu upozornila na to, že z rekonštrukcií škôlok má celkom slušný biznis Váš pán strýko. Ladislav Rybanský a jeho firma Style-Mont s.r.o. dostali 3 zákazky na rekonštrukciu škôlok – spolu za takmer 300 tisíc eur. Dostali ich za zvláštnych okolností, veď uznajte sám – jednu zákazku za 153.359 eur vyhrali v súťaži, kde za rovnakú chybu vylúčili štyri firmy a zostal osamotený Style-Mont, ktorý potom súťažil sám so sebou a vyhral. Zvyšné dve zákazky – za 83.920 eur a za 25. 434 eur dostal Style-Mont s.r.o. zadaním priamo, bez súťaže.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

http://nicholsonova.blog.sme.sk/c/434541/zo-skolok-profituje-aj-ficov-stryko.html?ref=tit

Mylne som sa domnievala, že peniaze išli z výzvy na zvyšovanie kapacít materských škôlok za 79 miliónov eur, ktorou ste sa pred voľbami tak veľmi chválili. A dosť ľudí Vám na to naskočilo. Aj takí z môjho okolia, na ktorom si dosť potrpím, tvrdili, že za toto máte u nich bod. Viete, sú to mladí ľudia a majú deti a tých škôlok je naozaj prekliato málo. S informáciou o výzve na záchranu škôlok, detí aj rodičov ste prerazili do všetkých médií.

Takto ste o výzve hovorili pred voľbami: „Som veľmi rád, že prichádza po ministerstve školstva operačný program, ktorý patrí pod ministerstvo pôdohospodárstva, a vyčleňujeme, musím povedať, enormnú sumu na rekonštrukciu škôlok. Ide o 79 miliónov eur. 79 miliónov eur bude určených pre celé Slovensko, informoval 28. januára 2016 v Materskej škole na Nedbalovej ulici v Nitre premiér Robert Fico.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Váš úrad zareagoval na môj blog klasickým spôsobom – Nicholsonová klame. Peniaze firme Style-Mont totiž nešli z tejto výzvy, ale z 15 miliónov bruselských peňazí vyčlenených na rekonštrukciu škôlok pod Ministerstvom školstva. V kontexte blogu bolo to, odkiaľ peniaze išli, maličkosť. Pointu blogu – teda to, akým spôsobom sa firma Vášho strýka Style-Mont dostala k zákazkám, ste nijako nevyvrátili.

A teraz k veci.

Keď som si pozrela predmetnú výzvu za 79 miliónov na zvyšovanie kapacít škôlok, ktorou ste ohurovali pred voľbami, zistila som zaujímavú vec. Veď vy ste tú výzvu vyhlásili a vzápätí, po voľbách v júni, zrušili. Vraj bola vyhlásená v rozpore so zákonom. Lenže tým ste sa už v médiách pochváliť zabudli.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

http://www.mpsr.sk/sk/index.php?navID=1173&navID2=1173&sID=67&id=10405

V auguste ste na stránke Partnerskej dohody informovali sklamaných žiadateľov, aby sledovali vaše stránky. Vraj ich do šiestich mesiacov budete informovať o osude výzvy za 79 miliónov na zvyšovanie kapacít materských škôlok. To ale neznamená, že výzva bude, nie?

http://www.partnerskadohoda.gov.sk/ministerstvo-podohospodarstva-a-rozvoja-vidieka-sr-vyda-na-jesen-vyzvu-na-zvysenie-kapacit-materskych-skol/

Tak by som sa Vás, pán Fico, chcela opýtať, ako to vlastne s tým klamaním je. Povedzte mi tak, celkom úprimne, keď do Vás nehučí Váš nohsled a marketingový mág Erik Tomáš – kto tu vlastne pred tými voľbami o tých škôlkach zavádzal?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ďakujem.

Lucia Ď. Nicholsonová

Lucia Nicholsonová

Lucia Nicholsonová

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  164
  •  | 
  • Páči sa:  5 382x

Srdcom som matka, novinárka, športovkyňa a niekto, koho vyrušujú rôzne skrivodlivosti sveta a má neustále nutkanie ich naprávať. V parlamente, na ulici, v rodine. Pred ideológiou uprednostňujem zdravý rozum a úsudok a mám rada slobodu. Slobodu jednotlivca. Píšem knihu, bicyklujem a behám. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu